perjantai 21. elokuuta 2009

Nyt kehosi ylikuntoon! Lisää painoasi kätevästi näillä ohjeilla.

Tästä kirjoituksesta en ota mitään vastuuta tai muuta sellaista. Ja tätä ei pidä noudattaa missään tapauksessa kysymättä ensin lääkäriltä.

Nyt muodot esiin!
Nykymeno on aivan liian laihuuskeskeistä, siispä koko maailma lihomaan kauniiksi ja muodokkaaksi massaksi!

Seuraavia ohjeita noudattamalla saat sinäkin, surkea rysäkeppi, lihaa luiden päälle ja läskiä lanteille, vatsasta ja viidennestä leuasta puhumattakaan! Toimi heti, ja ylläty! Tätä noudatetaan päivittäin, mielellään vielä yöllä heräten ja tiuhassa tahdissa.

Hylkää tuoretuotteet. Nauti ainoastaan kypsennettyjä vihanneksia, salaattikin kannattaa vähintään ryöpätä, ja maustaa vielä sokerilla. Kun nautit kypsiä vihanneksia, hedelmiä ja juureksia, valele ne ehdottomasti sokerista ja rasvasta tekemälläsi kastikkeella. Mausta se mielesi mukaan.

Nauti erittäin paljon leipää, puuroja, pastaa ja valkoisia jauhoja, riisiä ja muita viljatuotteita sekä teollisia einestuotteita ja valmisruokia. Ja voitele ne kaikki mielellään vaikka öljyllä (tai muulla tukevalla rasvalla). Öljyssä on paras hyötyprosentti, koska se on 100%:sta rasvaa. Ihanaa, ihanaa! Leivälle tietenkin hampaanmitta voita, runsaasti rasvaisia leikkeleitä. Kyllä lähtee. Aamupalalla kannattaa pistellä sekä leipää että muroja hillolla, hunajalla että jollakin jälkiruokakastikkeella. Aamupalan jälkkäriksi voit huoleti ottaa keksejä, pullaa tai ihan reilusti suklaata ja irtokarkkeja.

Välipaloiksi kannattaa nauttia paljon valmiita rahkoja, jogurtteja ja muita valmisjälkkäreitä. Höystä ne vielä myslillä tai muilla viljatuotteilla. Voit täräyttää varmuudeksi vielä hunajaa ja sokeria välkkärin niskaan, kylläpä maistuu! Jos meinaat nauttia hedelmiä, niin varmistu, että käsillä on sokeripitoinen dippi hedelmille, tai vähintään kinuskikastiketta tai karamelleja. Suklaakastike käy myös. Kahviin tai teehen sekä kaakaoon muistat lisätä vielä sokeria tai hunajaa, ja mielellään paksua kermaa. Nauti myös keksejä ja pitkopullaa hillolla tai leivoksia, viinereitä ja lihapiirakkaa lenkinpuolikkaalla.

Pääruokana kannattaa syödä lautasmallin mukaan: neljännes lautasesta perunalle, pastalle ja riisille, salaattia/vihanneksia vapaalle puolikkaalle(kypsennettynä, mielellään!!), salaatinkastiketta/rasvaa ja lisäksi vaikkapa paistettua lihaa/kalaa tms. ja valele koko komeus yltympäriinsä reilulla, paksulla ja rasvaisella kastikkeella! Leipää leikkeleillä ja runsaalla margariinilla vielä oheen ja paljon maitoa/kotikaljaa tai limpparia. Ranskalaiset perunat ovat oivaa vatsantäytettä!

Iltapalaa ei pidä unohtaa, silloin voi poiketa nakkikioskilla tai jossain hampurilaishelvetissä, pizzalla, kebabilla ja nauttia megamokahypersuperateria limpparilla, jälkkärinä mahdollisesti vaikkapa pullamössöannos, viineri tai mitä kippolasta on saatavana sekä tietenkin pirtsakka pirtelö! Lopuksi likööriä tai juomasekoituksia.

Jos vielä on nälkä, niin otapa litran pakkaus jäätelöä, ripota päälle suklaalastua, irtokarkkeja ja vuoraa koko komeus herkullisella kastikkeella ja hillolla. Ja jälleen vähän likööriä.

Tässä ruokavaliossa on todella tärkeää, että kassista tai taskusta löytyy aina jokin välipalapatukka, karkkipussi tai muuta pureskeltavaa, vaikkapa suklaata. Ja tietenkin seinällä kannattaa pitää kotiinkuljetuspizzerian ruokalista. Sekä muistaa syödä riittävän usein, esim. kymmenen minuutin välein. Nauti iltaisin vaikkapa liköörejä.

Muistakaa myös, että vain riittävä runsaiden hiilihydraattien nauttiminen tuottaa, yhdistettynä runsaaseen rasvaan, toivotun lihomistuloksen. Saatat päästä kuukaudessakin jopa yli kymmenen kilon lukemiin! Viikonloput kannattaa viettää nauttien mahdollisimman tukevasti sokerisia alkoholijuomia sekä tietenkin viinaksia, lantrattuna limsaan. Olutkori on hyvä olla käsillä koko ajan, siitä on kiva nauttia ruoan tai saunan päälle muutamia olusia. Tai sitten riittäviä määriä siideriä!

Äläkä missään nimessä harrasta minkäänlaista liikuntaa! Se on ehdottomasti kiellettyä puuhaa.

KEHO KUNTOON! Ylikuntoon!

Hätänumero: 112 ! Pidä käsillä tätä ruokavaliota noudattaessasi.
Lähetä kommentti