Vaakani valittaa, asteikko ei enää piisaa.

Tämä tapahtui taannoin, kun kiipesin tovin jos toisenkin jälkeen vaakalle.
Olin käynyt lääkäritohtorissa ja siellä punnitus oli tuottanut karmaisevan tuloksen.
Painoa oli tullut intensiivisen insuliinien kanssa pulaamisen jälkeen pirusti lisää.
Tosin töissä kärsitty kiire ei auttanut tämän vanhuusiän diabetekseni hoidossa yhtään. Päin vastoin!

Helvetillinen säikähdys, kun vaa'an kykloopinsilmässä paistoi lukemana 5kg. Eli yli meni.

Tästä alkoi vaellus kohden terveempien elintapojen lähdettä. Mutkien kautta!

Tämä on nyt näinniinkuin alustuksena, mutta paasaan täällä aina joutessani lisää tästä oppimisen tiestä syömisen saralla. Avituksen kanssa.

Kommentit

illas sanoi…
tosi hyvää textiä ,ja huumorillista. taidat olla terhi.netis pyörähdelly.mä oon siellä laihdutusleikkaus sivuilla ,jonotan leikkaukseen.mulla kansa sokeritauti ja paino pilvis.karkkihimo kova ,sitten pääsee sokeritaudista kun leikataan syksyllä.mä oon keittäjä ammatilta ja se näkyy.kasviksilla laihtuu ,ja nutriletilla ,mun mies laihdutti itteltänsä terveyden ,lakkas melkein syömästä ,käyp kohta niinku mustalaisen hevosen ,kuoli..sille tuli anemia verenvähyys ja päätä sillä särkee hirveesti.on juossu vaik missä kuvauksissa ,verenpaineet nousi myös .lakkas sokereita syömästä .nyt tässä sitten odotellaan mitä löytyy diaknoosii..mä kyllä pänttäsin ,että syö sitä ja tätä...pässipää ..mut ok sivusto terveisin nim. eve ps. laihtuhan mies 20kg neljäs kuukaudessa
MahaTar sanoi…
Väärin arvattu. :) Mutta jonkin verran olen netissä hyörinyt, en kuitenkaan mainitsemallasi sivustolla. Minua on pilkottu sen verran kirugisesti, etten enää halua leikeltäväksi! Argh!
Nutriletteihin ja muihin korvikkeisiin en tule koskemaan. Tämä sopii minulle, mutta mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Järjen ääntä pitää kuunnella myös.
Toivon, että tilasi paranee ja pääset taas takaisin "terveiden kirjoihin"! Iso peukku!!!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Jussipussi.

Rillit kuumana!

Muualta kopioitua...