Ihmiskokeita

Ihmisten käyttö koeluontoisiin tutkimuksiin lienee kielletty. Minä teen kokeita itselläni, joten en paljon kielloista piittaa.

Menin siis eilen tekemään kokeen itselläni. Söin viiden sentin palan patonkia. Aamupäivällä. Sekä illalla kaksi PIENEN PIENTÄ perunaa. Sekä tietenkin sienisoosia, jossa ei ollut jauhoja. Keittelin sen ihan kermaan. Hyvää oli. En pistänyt inskaa.

Aamu olikin yllättävän karmea. Talvirenkaat silmien alla. Väsymys megatonnin luokkaa. Turvotusta. Aamusokurit 7,5. Perkele. Miten sitä pitääkin alkaa pelleilemään hiilihydraateilla! Miksen minä jo muka usko? Maha protestoi ihan kympillä. Olen kuin tynnyri. Kaljasaavinpeittoja vaan päälle.

Arvatkaa vaan, että onko duunissa ankeaa? Kyllä. Tervanjuontia. Tahmaa. Tökkii. Ei jaksa, väsyttää. Salaattia huuleen, enkä koske nopeisiin hiilareihin taas kuukausimääriin. Aikaisemmissa postauksissani tolitin näistä hampparihyökkäyksistäni Mäkkärin perinneruokalaan. Tilanne on nyt aivan sama. Parilla perunalla muihin atmosfääreihin. Tönkkösuolaus ilman suolaa! Plääh.

Tiedän, tiedän, en usko taas(kaan), mutta yritys on kova!

Taidan olla tällä hetkellä vaihteeksi siinä vaiheessa, että pitää kokeilla rajojaan. Ja ne näyttävät tulevan vastaan ihan heti. Varsinkin hiilareitten kanssa. Plääh.

Kuten huomaatte, olen tänään jotenkin pois tolaltani ja ei oikein kulje aatos jalo. Eikä jaloin. Saati kontaten. Ehkä huomenna olen jo oma "itseni". :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Jussipussi.

Rillit kuumana!

Lihavat montunreunalle riviin -rattatatta- ja ongelma on ratkaistu